Show novinek 2019

Novinky z oblasti vytápění, sanitární i instalační techniky přijely za topenáři a instalatéry do regionů

Novinky v oblasti vytápění, instalací a sanity jsou tématem akce Show novinek, kterou každé dva roky pořádá odborný velkoobchod Gienger. Ta se uskutečnila právě v letošním roce. Její program přilákal již tradičně velké množství montážních firem, výrobců tepelné techniky, sanitárních systémů, materiálů pro rozvody instalací a dalších nedílných součástí topných a instalačních soustav.

Jak nám při naší návštěvě akce řekl obchodní ředitel GC Holding, pan Ing. Pavel Pospíšil, letošní Show novinek měla zcela jiný koncept, než tomu bylo v předchozích letech. Dále uvádí: „Při konání uplynulých ročníků jsme se zákazníkům snažili přiblížit novinky z veletrhu ISH ve Frankfurtu formou jedné velké akce vždy tady v Ostravě. Letos jsme se rozhodli jet za našimi zákazníky přímo do jednotlivých regionů. Sloganem akce bylo „Show novinek jede za Vámi“, konala se v sedmi rozhodujících městech s cílem umožnit všem montážníkům navštívit akci přímo v regionu, kde působí“, dodává Ing. Pospíšil.

Show novinek se tak postupně uskutečnila
v Karlových Varech, Strakonicích, Táboře, Praze, Brně, Napajedlích a Ostravě.

 

Zdali se nový koncept Show novinek osvědčil, to byla již naše další otázka na Ing. Pospíšila. Ten k tomu říká: „Jsem přesvědčen o tom, že ano. A to zejména tím, že jsme na tuto akci přilákali především v české části republiky více než 900 montážních firem, zatímco před dvěma lety to bylo jen 100 montážních firem. Bezesporu zde svou roli sehrála kratší dojezdová vzdálenost do místa konání akce“.

Měli jste pro Vaše hosty připraven i doprovodný program?
„Doprovodný program byl opravdu velmi pestrý a každý si mohl zvolit to, co ho nejvíce zajímalo. Byly zde hudební produkce, měli jsme tu k zapůjčení horská elektrokola, k dispozici byly gastrospeciality včetně ochutnávky burgrů a nechyběla ani taneční vystoupení děvčat u tyče.“

Jaké novinky zde představila společnost Gienger ze sortimentu svých domácích koncernových značek?
„My jsme se show novinek zúčastnili třemi stánky. První z nich byl tématicky zaměřen na sortiment instalací a byla zde prezentována značka Conel. Představilo se tu nářadí této značky a novinka v podobě moderních lisovacích nástrojů Conel pro lisované potrubí. Druhý stánek byl zaměřen na sanitu, kde jsme prezentovali naši značku Vigour, především pak naši novou sérii Derby v sanitární keramice a u vodovodních baterií pak Derby Style. Samozřejmě zde nemohl chybět tradičně náš nejnavštěvovanější stánek s plynovými kotli Brötje, kde jsme představili novinky v sortimentu kondenzačních kotlů Brötje.

Mohou se těšit vaši zákazníci na pokračování Show novinek i v budoucnu?
Naší snahou bude nyní pečlivě vyhodnotit právě skončené Show novinek. Určitě budeme chtít v příštích letech tuto akci opakovat. Akce se uskuteční vždy po výstavě ISH ve Frankfurtu, tedy ve dvouletém cyklu. Z organizačních a logistických důvodů si nejsem zcela jist, zdali se akce uskuteční opět na všech sedmi místech jako letos, ale dovedu si představit kupříkladu čtyři místa, která by znamenala rozumný kompromis jak pro účastníky, tak i pro organizátory,“ uzavírá s úsměvem Ing. Pavel Pospíšil.

Zdroj, celý článek: www.tvstav.cz, Ivo Románek